Актуально. Теребовлянська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

  • головного спеціаліста відділу діловодства та контролю Теребовлянської міської ради (на період відсутності основного працівника, який перебуває у відпустці для догляду за дитиною);
  • головного спеціаліста фінансового відділу Теребовлянської міської ради;
  • 2-ох вакантних посад головного спеціаліста відділу освіти Теребовлянської міської ради.

Вимоги до кандидатів:
– освіта повна вища відповідного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;
– володіння основними навиками роботи на комп’ютері;
– досконале володіння державною мовою;
– стаж роботи в державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 1 року.
Особам, які бажають взяти участь у конкурсі на заміщення вакантних посад необхідно подати наступні документи:
– заяву про участь у конкурсі;
– заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
– автобіографію;
– дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, засвідчені нотаріально чи в іншому встановленому законодавством порядку;
– декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку визначеному Законом України «Про запобігання корупції» (шляхом заповнення електронної декларації на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції);
– копію документа, який посвідчує особу;
– ідентифікаційний код;
– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
– письмову згоду на обробку персональних даних.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу.
За додатковою інформацією звертатися у відділ діловодства та контролю міської ради та за тел. 2-19-94, 2-14-62

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

two × 3 =